Need For Speed Undercover

EA یک ویژگی جدید آنلاین جدید هم به این بازی اضافه کرده که بهش میگن دزد و پلیس(cops and robbers)! که درش دوتا تیم تشکیل شده از 4 نفر که ضد هم بازی میکنند خوب مطمئناً یکی دزدی یا خراب کاری میکنه تو سطح شهر و پلیسها هم دنبالشون میکنن و اونها رو از ادامه ی بازی متوقف میکنن!


The image “http://www.pre-ordergames.co.uk/images/Need%20For%20Speed%20Undercover%20ps3.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


need for speed 3

همونطور که میبینید گرافیک بازی خیلی خوبه و آدم از بازی کردنش لذت میبره! مخصوصاً من که گیک اینجور بازیهام!

سیستمی که need for speed undercover احتیاج داره تا در اون اجرا بشه :

  • ویندوز xp یا ویستا با آخرین پک
  • اینتل پنتیوم 4 و سی پی یو 2.8 یا بیشتر و(3در ویستا)
  • 1.5 گیگ رم که رم پیشنهادی 2 گیگ هست
  • گرافیک Geforce 6500 یا radeon 9500 و یا یک کارت گرافیک خوب و بالا
  • DVD درایو 8x یا بالاتر
  • 6گیگ فضا برای نصب بازی روی هارد
  • و برای بازی آنلاین یه اینترنت پرسرعت!

من که بی صبرانه منتظر این بازی هستم،البته هنوزم بازی need for speed underground رو سیستم دارم با این که تمومش کردم!

Need for Speed Undercover در 18 نوامبر در آمریکا و در 21 نوامبر در اروپا بیرون میاد و من هم که دنبالش هستم هر موقع گرفتم یا فهمیدم که به ایران هم رسیده خبرتون میکنم هرچند که هرچیزی دوروزه وارد ایران میشه!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

رضا جان من که رفتم این باز ی رو بگیرم
اگر تصاویر واقعی باشه واقعا عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد